❁ Oneness Center Tainan Shinshr Science Park
台南合一身心靈成長中心 新市科學園區

印度合一大學
幫助人類完全的從痛苦中全然的解脫、無條件的自由

2013年7月18日 星期四

新加坡、馬來西亞 合一社群2013年7月分奇蹟分亨

新馬合一社群2013年7月分奇蹟分亨



http://myoneness.weebly.com/1/post/2013/07/20137.html
原文 English + Simple Chinese version 原文英文+簡體字(點入或下方) :

新加坡的威廉
威廉和他的母親想參加 OAC(oneness awakening course 合一覺醒課程 ),
在想他如何能夠得到學費為兩個人在同一時間參加OAC。
他偶然買彩票的那個星期,奇蹟發生了,他中了新元10,000元的彩票,
讓他和母親可去參加OAC。不僅如此,他在那個星期本身共中了4次彩票!


馬六甲的珍妮
上了OAC和合一財富課程後,我的生意上升了約30-40%。
另一個奇蹟是,我很高興,我的一些舊產品(這幾年一直在我的倉庫保存)
經過這麼多年終於'活過來了',逐步被推銷出去,
作為其他業務的收入,對我來說真是一個奇蹟!

吉隆坡的合一祝福能量傳遞師(由Lin 分亨)
有位學員想去合一大學28天上深化過程,但時間太緊。
她去申請簽證,通常需約5-7天的時間才能拿到批准。
與此同時,Lin 幫助她與Anandji檢查合一大學是否有任何空位
她馬上提交她的申請並買了機票。
她到印度大使館檢查簽證的狀況,大使館回覆說她不可能得到簽證。
她真的很想去印度。她開始祈禱,奇蹟發生了!
她在周五下午3時得到她的簽證,然後在周日飛往印度!

吉隆坡的寶蓮
當我六月底從印度回來,在我的生活中發生了許多變化,特別是伴侶關係。
自我從印度回來,我意識到,我的伴侶有更多的耐心聆聽我,他也更了解我。
我也能看到/感覺到他內心深處的感覺。最近我發現,我祈禱非常快得到回答。
就前幾天,我丈夫與我分享兩個世界前10家企業希望與我丈夫的工廠合作,
以前我的丈夫也嘗試了很多方法與他們連接但都不成功。
事情發生在6月尾我剛剛從我的深化過程回來這一段時間,這是最新的奇蹟。

古晉的 Ai Wen(由 Khor 分享)
她收到Deeksha後有很多奇蹟發生,但她從來沒有意識到它,直到她的朋友提醒她這件事。她說,她接受Deeksha後感到無限快樂。
她的母親是一名癌症病人,她的家人需要醫藥費用的支持。

在大選之前,有人告訴她母親,為什麼不去申請藍卡,
你將能夠獲得所有醫藥費用的豁免,但藍卡只適用於馬來人或土族。
當時,她有一個想法,她想申請藍卡,她有去申請但被拒絕。
就在選舉中,她知道的候選人之一,她告訴他,她想申請藍卡。
候選人說,給我2天去處理這個問題上。 2天后,奇蹟發生了,因為她得到了藍卡!



古晉的 deeksha傳遞師 (由 Khor 分亨)
參加OAC(oneness awakening course 合一覺醒課程 )後,
奇蹟發生在她身上,
她總是每月從她的公司得到了一個獎/抽獎,讓她可複習OAC。


來自雙溪大年的寶妮
最近當我要求我的客戶幫助,一旦我有這個想法
很短的一段時間內,客戶將自動與我聯繫,問題會順利得到解決。

昨天上午,我的丈夫有一個小事故,
他打電話給我說,他在去醫院的路上,但在同一時間,他需要解決他車上的貨物。
我很緊張,迷茫,因為我不知道他在哪裡,
我是否該到醫院檢查我丈夫的病情,或前往事故現場,檢查他的貨物。
那段時間,我糊塗了,只是跟著感覺,並一直行駛在錯誤的方向。

我在一條公路遇到堵車,所以我就放慢了我的車,跟隨前面的汽車。
然後又看見前面出現了意外,我所看到的竟然是我丈夫的車!
在那一刻,我感到震驚和無語。
我看到了他所有的商品都非常完整,所以我可以繼續開車去醫院的方向看我的丈夫。
在那之後,我知道,我跟著我的感覺和不斷跟著它流動,奇蹟就會發生。

分亨自雙溪大年的 Kai Shiun
兩個星期前,我去吉隆坡會見了一個朋友
(來自MIRI,馬來西亞東部)和她分亨發合一教導。
那一天說話後,她有一個很強烈的感覺,她想去印度大學。
順便說一句,當天她是在吉隆坡參加一個重要的公司會議。

第二天,當她回到Miri 辦公室,她公司設在英國的總部宣布裁減所有馬來西亞工人。
她的公司補償她一筆錢,這也讓她參加28天深化的過程。
而她的老闆還告訴她,公司將在9月與英國總部重新制定出一種新的方式合作。
所以這是一個奇蹟,她成功地得到了一筆錢,
也有時間,她將參加由9月份的28天的深化的過程!

柔佛州新山的 Shui Shui
自去年十二月以來,我的祖母病得很厲害。但每次給她deeksha後,她感覺會好得多。
事實上,醫生已經告訴我們,她的病情十分危急,幾乎想放棄她。
在上週,我的祖母夢到兩個人,這是AB(阿瑪巴關)。在她的夢中,她會見了Bahgavan。
Bahgavan和她談了很多,並告訴她,
如果你有什麼願望,只是畫一個符號與點在你的手上,它會成真。
我意識到該符號與當我做療愈時的非常相似。
其實,這是一個的HOMA火供奇蹟,這個夢在火供第2天后發生。
而且很神奇的是我的奶奶身體本來越來越弱,在某種程度上,她已經放棄了對她的生活。
但她發夢之後,是如此的不同。她現在有很多的喜悅和希望!
 


以下原文 English + Simple Chinese version 原文英文+簡體字 :

新加坡的威廉
威廉和他的母亲想参加OAC,在想他如何能够得到学费为两个人在同一时间参加OAC。
他偶然买彩票的那个星期,奇迹发生了,他中了新元10,000元的彩票,
让他和母亲可去参加OAC。不仅如此,他在那个星期本身共中了4次彩票!

William from Singapore
William and his mother wanted to attend OAC and he was wondering how he was able to get the course fee for two people at the same time. He happened to buy lottery on that week and miracle happened that he stroke the lottery of SGD$10,000 which allows him to attend OAC without any concern. Not only that, he stroke 4 times of lottery in that week itself!

马六甲的珍妮
上了OAC和合一财富课程后,我的生意上升了约30-40%。另一个奇迹是,我很高兴,我的一些旧产品(这几年一直在我的仓库保存)经过这么多年终于 '活过来了',逐步被推销出去,作为其他业务的收入,对我来说真是一个奇迹!

Jenny Wong from Melaka
After attended OAC and Wealth course at Melaka, my business is going up about 30-40%. Another miracle is I am happy that my old products (which have been in my storage for few years) have finally be ‘alive’ and getting to sell out progressively which considers as another business income after so many years! Really a miracle for me!

吉隆坡的合一祝福能量传递师 (由 Lin 分亨)
有位学员想去合一大学28天上深化过程,但时间太紧。她去申請签证,通常需约5-7天的时间才能拿到批准。与此同时,Lin 帮助她与Anandji检查合一大学是否有任何空位。她马上提交她的申请並买了机票。她到印度大使馆检查签证的狀況,大使館回覆说她不可能得到签证。她真的很想去印度。她开始祈祷,奇迹发生了!她在周五下午3得到她的签证,然后在周日飞往印度!


Deeksha Giver from Kuala Lumpur (shared by Lin)
A Deeksha Giver wanted to go Oneness University for 28 days deepening process but the timing was too tight. She went to apply her visa immediately and typically it will take her about 5-7 days for visa approval. At the same time, Lin was helping her to check with Anandji whether there is any space available at Oneness University and happened there is. She immediately went to submit her application and bought her air ticket. She checked with Indian embassy for her visa and they revert that it is impossible to get her visa on time. She really wanted to go India. She started to pray and miracle happened! She managed to get her visa done on Friday 3pm and then flew to India on Sunday!

吉隆坡的宝莲
当我六月底从印度回来,在我的生活中发生了许多变化,特别是伴侶关系。自我从印度回来,我意识到,我的伴侶有更多的耐心聆听我,他也更了解我。我也能看到/感觉到他内心深处的感觉。最近我发现,我祈祷非常快得到回答。

就前几天,我丈夫与我分享两个世界前10家企业希望与我丈夫的工厂合作,以前我的丈夫也尝试了很多方法与他们连接但都不成功。事情发生在6月尾我刚刚从我的深化过程回來这一段时间,这是最新的奇迹。

Pauline from Kuala Lumpur
After I came back from India on end June, I feel there are many changes happened in my life especially partner relationship. After I came back from India, I realized that my partner tends to have more patience while listening to me. He also becomes more understanding. I am also able to see/feel his deep inner feeling. Recently I found that what I prayed for will get answered very fast.

Only few days ago, my husband shared with me that two of the World Top 10 companies wanted to cooperate with my husband factory which my husband did try many ways to get connection previously. This is the latest miracle and it happened on end june which was the period of time that I just back from my deepening process.

古晋的 Ai Wen(由 Khor 分享)
她收到Deeksha后有很多奇迹发生,但她从来没有意识到它,直到她的朋友提醒她这件事。她说,她接受Deeksha后感到无限快乐。
她的母亲是一名癌症病人,她的家人需要医药费用的支持。在大选之前,有人告诉她母亲,为什么不去申请蓝卡,你将能够获得所有医药费用的豁免,但蓝卡只适用于马来人或土族。当时,她有一个想法,她想申请蓝卡,她有去申请但被拒绝。就在选举中,她知道的候选人之一,她告诉他,她想申请蓝卡。候选人说,给我2天去处理这个问题上。2天后,奇迹发生了,因为她得到了蓝卡!

Ai Wen from Kuching (shared by Khor)
She has many miracles happened after she received Deeksha but she never aware it till her friends reminded her on this matter. She said she feels lots of joy after receiving Deeksha.
Her mother is a cancer patient and her family needs to have financial support on the medication. Before election, someone told her why not go to apply Blue card as you will be able to get waiver for all your medication cost. But Blue Card only applicable to Malay or Natives. At that time, she has a thought that she wanted to apply for a Blue Card and she did go to applied and get rejected. Just before election, she managed to know one of the election candidates and she told him that she wanted to apply for a Blue card. The election candidate said just gave me 2 days to settle on this matter. After 2 days, miracle happened as she got the Blue Card!


古晋的 deeksha传递师 (由 Khor 分亨)  
參加OAC后,奇迹发生在她身上,她总是每月从她的公司得到了一个奖/抽奖,让她可复习OAC。

A Deeksha Giver from Kuching (shared by Khor)
After attended OAC, miracles happened to her in such a way that she always got a prize/ lucky draw from her company every month for her to re-attend OAC.

来自双溪大年的宝妮
最近当我要求我的客户'帮助,一旦我有这个想法,很短的一段时间内,客户将自动与我联系,问题会順利得到解决。
昨天上午,我的丈夫有一个小事故,他打电话给我说,他在去医院的路上,但在同一时间,他需要解决他车上的货物。我很紧张,迷茫,因为我不知道他在哪里,我是否该到医院检查我丈夫的病情,或前往事故现场,检查他的货物。那段时间,我糊涂了,只是跟着感觉,并一直行驶在错误的方向。我在一条公路遇到堵车,所以我就放慢了我的车,跟随前面的汽车。然后又看见前面出现了意外,我所看到的竟然是我丈夫的车!在那一刻,我感到震惊和无语。我看到了他所有的商品都非常完整,所以我可以继续开车去医院的方向看我的丈夫。在那之后,我知道,我跟着我的感觉和不断跟着它流动,奇迹就会发生。

Bao Ni from Sungai Petani
Recently when I required my clients’ helps and once I have this thought, within a very short period of time, the clients will get in touch with me automatically and problems will get solved very smoothly.
Yesterday morning, my husband had a small accident and he called me saying that he was on the way to hospital but at the same time, he needed to settle his goods in his van. I was nervous and confused as I didn’t know where shall I heading to, shall I go straight to hospital to check my husband’s condition or to go to the accident spot to check on his goods. During that time, I was confused and just followed the feeling and kept driving on the wrong direction. And along a highway, there was a traffic jam, so I just slowed down my car and followed the car flow. And I saw there was an accident in front and what I saw is my husband’s van! I was shocked and speechless at that moment. I saw all his goods are well taking care of so I can continue driving to hospital direction to see my husband. After that, I just knew that I followed my feeling and keep flowing with it and miracles happened.

分亨自双溪大年的 Kai Shiun
两个星期前,我去吉隆坡会见了一个朋友(來自MIRI,马来西亚东部)和她分亨发合一教导。那一天说话后,她有一个很强烈的感觉,她想去印度大。顺便说一句,当天她是在吉隆坡参加一个重要的公司会议。

第二天,当她回到 Miri 办公室,她公司设在英国的总部宣布裁减所有马来西亚工人。她的公司补偿她一笔钱,这也让她参加28天深化的过程。而她的老板还告诉她,公司将在9月与英国总部重新制定出一种新的方式合作。所以这是一个奇迹,她成功地得到了一笔钱,也有一段时间,她将参加由9月份的28天的深化的过程!


Shared by Kai Shiun, Sungai Petani
Two weeks ago, I went to KL and met up with a friend (from MIRI, east Malaysia) and happened to share about Oneness Teaching. After talking on that day itself, she had a very strong feeling that she wanted to go India OU. By the way, she was at KL on that day to attend an important company meeting at KL.

The next day when she got back to office at MIRI, her headquarter in England announced to retrench all Malaysia workers. Her company compensates her a lump sum of money and this also allowed her to attend 28 days deepening process. And her boss also told her that the company will re-work out a new way of co-operation with England Headquarter by September. So this is a miracle for her as she managed to get a lump sum of money and also a period of time for her to attend 28 days of deepening process by September!

柔佛州新山的 Shui Shui 
自去年十二月以来,我的祖母病得很厉害。但每次给她deeksha后,她感觉会好得多。事实上,医生已经告诉我们,她的病情十分危急,几乎想放弃她。在上周,我的祖母梦到两个人,这是AB。在她的梦中,她会见了Bahgavan。 Bahgavan和她了很多,并告诉她,如果你有什么愿望,只是画一个符号与点在你的手上,它会成真。我意识到符号当我做疗愈时的非常相似。其实,这是一个的HOMA奇迹 ,這個梦在火烘第2天后发生。而且很神奇的是我的奶奶身体本來越来越弱,在某种程度上,她已经放弃了对她的生活。但她发梦之后,是如此的不同。她现在有很多的喜悦和希望!

Shui Shui, Johor Bahru
Since last year December, my grandmother was very sick and almost gone. But what had happened was every time after giving her deeksha, she will feel much better. In fact, the doctor already informed us that her condition was very critical and almost wanted to give up on her. During last week, my grandmother dreamt of two people, which is AB. In her dream, she was travelling and met up with Bahgavan. Bahgavan talked to her a lot and told her that if you have any wishes, just draw a symbol with some dots on your hand and it will come true. And I realized that the symbol Bahgavan asked my grandmother to draw was very similar to the symbol I drew when I did my healing. This is actually a homa miracle as the dream happened on the 2nd day after the homa. What was really amazing is my grandmother health was getting weaker and weaker. In a way she has already gave up on her life. But after the dream, she is so different now. She seems like she has lots of joy and hope by now!



http://myoneness.weebly.com/1/post/2013/07/20137.html



 

沒有留言:

張貼留言

感恩你的留言回饋